Вашата количка е празна!

Arena е световноизвестна марка, занимаваща се предимно с производството на стоки за плануване. Началото на този бранд е било положено от Хорст Даслер, който е син на основателя на Adidas. Компанията се е наричала Ади Даслер. Историята на компанията, сама по себе си, успява да привлече вниманието на милиарди хора по цял свят.

История на създаването на компанията Arena

Още през далечната 1972 година на Летни олимпийски игри, провеждани в Мюнхен, Марк Шпиц успява да бележи недостижим до него момент успех. На това състезание Шпиц успява не само да спечели седем златни медала, но и а постави седем рекорда, което сега и за онова време, е било меко казано невероятно.

От там се ражда идеята на младия бизнесмен да създаде компания, занимаваща се с производство на стоки, предназначени за водни спортове. Той е бил пределно наясно, че след края на Олимпийските игри Шпиц ще е успял да интригува милиони хора да се занимават с плуване и още преди самото основаване на бранда, той е бил сигурен, че успехът на новия бранд е в кърпа вързан. Разбира се, успява да спечели и на своя страна младия плувец, който избира точно Даслер за свой спонсор.

Само година по-късно след края на провелите се в Мюнхен Летни олимпийски игри, компанията успява да създаде първата си линия облекло за водни спортове. То се е откроявало от всички останали, посредством лекотата. Веднъж облечено, то се е превръщало като втора кожа и плувците не желаели да се разделят с него. Това изтласква нечувано и невиждано компанията напред и нагоре, в посока към самия връх.

Година по-късно, Arena подписва договор с млада плувкиня на име Шейн Гулд. След подписването на този договор синът на великия създател на Adidas решава да пусне на пазара линия дамски костюми, които били предпочитани както от малки, така и от големи.

За да докаже, че този бранд е най-добър във всичко, което произвежда, компанията решава да пусне на пазара костюма Flyback. До него момент не се е било появявало подобно произведение на изкуството, което да представлява бански костюм с тънки презрамки, който не обхваща целия гръб на спортиста, а само една малка част от него. Замисълът на този шедьовър се е състоял в това да предложи на плувеца колкото се може по-голяма свобода на действие на горната част на тялото.

През всичките тези години усърден труд, компанията успява да създаде редица модели, които се запечатват във времето. и до днес тя е предпочитан бранд и хората от цял свят не престават да се доверяват на артикулите с марка Arena.