Показани 1 от 24 | 82 (4 Страници)

Всеки от вас, който до този момент е имал пряк контакт с марката Blu Byblos знае, че колекциите, носещи това име, са незаменими. Те са същинско олицетворение на стил, класа, високо качество и същинско удобство. Ако до сега не сте инвестирали парите си в покупка от този бранд, сега е моментът да го направите.

История на марката Blu Byblos

Този бранд е основан не отдавна, през 1973 година. Началото е било поставено от Sergio и Arnaldo Girombelli, не къде да е, а в центъра на модата – Италия. Марката бележи раздялата на легендарната и познатата на всички компания Genny S.p.A. Няма как да отречем факта, че колекциите, представяни от марката, успяват моментално да привлекат вниманието на не малко световно известни личности от червения килим, като Versace, Guy Paulin, както и Keith Varty и Alan Cleaver.

В продължение на цели 15 години Cleaver и Paulin се занимават усърдно с изработката на колекции, в които успяват да вложат изключително солидна доза креативност, романтика, усърдност и много, много труд. Те допринасят за това компанията да се превърне в една от най-харесваните по цял свят и да затвърди своята позиция на върха, което не е никак за подценяване. През 1980 година тя се превръща в изцяло независима компания.

С какво колекциите на тази марка привличат потребителите

Едно от предимствата на този бранд е, че успява по ненадминат и безкомпромисен начин да представи колекции, които са незаменими и нямат аналог в света на модата. Предложенията от чанти се открояват с изчистен дизайн, но това в никакъв случай не ги превръща в безлични придобивки, дори напротив.

Пъстрата гама от цветове е едно от силните оръжия, които дизайнерите държат в ръцете си, докато създават безценните произведения на изкуството. Качеството е другото, заради което наистина си заслужава да инвестирате парите си в чанта, която да бъде с вас навсякъде и по всяко време.

През 2002 година италианската марка решава да се обедини със Swinger International, която допринася за това брандът да се развие още повече. Тя се грижи за откриването на още по-качествени материали и кройки, които да останат в историята. През 2006 година, с помощта на Manuel Facchini, дейността на марката се развива под влиянието на изкуството и тя се превръща във феномен.

Blu Byblos успява да предложи на представителите и на двата пола не само дрехи и обувки, но и не малко колекции, включващи чанти, очила, аксесоари, продукти за дома и парфюми. Компанията разполага с изключително голям брой магазини, пръснати по цял свят, в това число Европа, Южна Африка, САЩ и Азия.