Вашата количка е празна!

DIADORA е италианска марка, позната на всички нас, благодарение на високия клас дрехи, обувки и аксесоари, които се предлагат на пазара.

За Италия тази марка е сред малкото, произвеждащи модерни спортни обувки, доставящи нужните комфорт и удобство на крака. В редовете по долу ще прочетете подробни и интересни данни, свързани с историята на бранда, кога се появява той и с какво стартира дейността си.

История на италианската марка Diadora

Брандът се появява на пазара през далечната 1948 година. Негов основател е италианецът Марчело Даниели. Известна е с производството си на спортни облекла, предназначени за най-различните спортове, практикувани тогава и до днес. На пазара се появяват и футболни обувки. Те бележат своя най-голям връх на производство през 1977 година.

Първият продукт, с който стартира дейността си италианецът са ботушите за планинско катерене. Те се появяват на бял свят, благодарение на неговата съпруга, която го насърчава през цялото време и го подкрепя във всеки един момент. През 50 – те години на миналия век компанията добива все по-голяма популярност, тя успява да създаде добра репутация и да се превърне сред желаните марки на италианския пазар. Всичко това се случва, благодарение на високотехнологичните дрехи и обувки, които произвежда, както и на платовете и материалите, използвани за направата им.

През 60 – те години на миналия век започва да се практикува с все по-голям интерес карането на ски. Тогава италианският създател на марката DIADORA решава да започне да произвежда апрес-ски обувки, които до онова време не са били познати сред потребителите. Малко след това се появяват и първите обувки за бягане и за тенис.

През 70 – те години на миналия век атлетиката и спортът са започнали да се практикуват доста по-сериозно и към всички спортни занимания се е проявявал засилен интерес. В него момент, Diadora се съюзява със шампиони като Джордж Уеа, Роберто Баджо, Джузепе Синьори, Франческо Тоти, Рой Кийн и Касано. Тогава технологиите достигат до своя връх и производството на компанията е било несравнимо. Марката се превръща в разпознаваема за хората по целия свят и е била сред една от най-предпочитаните.

Благодарение на Роберто Бегега, през 70 – те години на миналия век марката бележи успех и във футболните среди.

Едно от най-важните неща, на които залага италианската марка през всичките тези години, е усещането, комбинирано с комфорта.