Вашата количка е празна!

Едва ли съществува човек, който да не е чувал за Eastpak. Това е една от най-известните американски марки, чието седалище е Бостън, САЩ.

Тя се занимава активно с проектирането и производството на богата гама от продукти, като в това число влизат всевъзможни чанти, раници, туристическо оборудване и многообразни аксесоари.

Каква е историята на компанията

През 1952 г. компанията се появява на пазара като Eastern Canvas Products USA, Inc., произвеждайки торби и пакети за американските военни сили. Основателят на компанията е Монт Марк Голдман. Настъпват значителни промени, когато синът на основателят на бранда се присъединява към бизнеса на баща си през 1976 година.

Той превръща продуктовата линия на компанията в изключително пълноценен бранд. През 1980 година Норман Джейкъбс се присъединява към компанията и заедно с партньора си Марк Голдман претендира за водещ пазарен дял на американския пазар.

Няколко години по-късно, през 1985 година брандът решава да въведе ярките цветове и щампи върху чантите, които произвежда, като по този начин се доближава още повече до потребителското търсене, което е обвързано с градския стил на живот.

Компанията успява да запази имиджа си и непоклатимата репутация на продуктите, които произвежда, и до днес. През годините ходовете на хората, които са я управлявали, са били добре обмисляни и премерени, така че нито една грешка да не рефлектира върху името на световния бранд.

През 1999 година марката въвежда на пазара първата багажна чанта на колела. През 2000 година компанията е придобита от VF Corporation. Eastpak бележи значителен успех в Азия, Япония, Корея, Сингапур и Филипините. Това са едни от нейните първи пробиви на пазара.

За пръв път на европейския пазар марката е представена през 1986 година от французина Костя Белкин. Той се среща с Марк Голдман и Норман Джейкъбс в Бостън, които го убеждават да започне да разпространява продуктите на Eastpak в Европа.

Марката успява да се утвърди в Париж почти веднага, като първите продукти са се продавали в рамките на няколко дни след представянето им.

Какво включва продуктовото фолио на марката

Разнообразни са продуктите, които тази величествена марка представя на пазара. всички те са изпипани до съвършенство, така че да задоволят до максимална степен потребителското търсене.

Сред най-предпочитаните обаче си остават чантите за съхранение, които са с изключително удобен дизайн и много добра вместимост. Те се произвеждат от най-качествените материали и това предизвиква интереса към тях у милиони хора по целия свят.

Чантите на колела са другият продукт, който не остава незабелязан от потребителите. Разбира се, съществуват още редица модели, които са също толкова желани и купувани, колкото и изброените по-горе. Eastpak е сред най-влиятелните марки на пазара в цял свят!