Показани 1 от 17 | 17 (1 Страници)

Всеки един, който чете това, се е сблъсквал поне веднъж в живота си с марката Elle Sport. Ако до този момент не сте инвестирали парите си в покупка на облекло, с което да се чувствате неустоими, докато спортувате, то сега е моментът да направите това.

Брандът е изключително висок клас и това става ясно още щом се сблъскате лице в лице с колекциите, които представя той.

История на ELLE

Списанието ELLE е основано от Елен Лазареф на 21 ноември 1945 година. Журналистката е родом от Париж, Франция, но по-голямата част от живота си прекарва в Ню Йорк, където работи за големи медийни компании.

Не след дълго тя се заема с отговорната и изключително сложна задача да разработи своя собствена концепция за женско списание, което да подпали интереса на представителките на нежния пол.

Както става ясно, Елен Лазареф успява да постигне целта си, като това й коства изключително много труд, постоянство, въображение, проницателност, проучвания и професионализъм.

Времето, в което тя решава да създаде списание, не е било най-благоприятно за френския народ. Именно тогава Париж е бил опустошен от войната.

Никак не е случаен фактът, че нейната мисия и цел е била определяна като смела и революционна. Малко са били по онова време жените, които се захващат с това да създадат свой собствен бизнес, управляван не от кой да е, а от тях самите.

В епицентъра на нейната лична концепция за списание е залягал стремежът да предоставя на дамите четиво, което да ги доближи колкото се може повече до модата и красотата, които са привични за нежните създания.

В същото време тя е държала на това да запази близостта си с читателите и да ги превърне в свои доверени приятели, с които да споделят общи интереси.

Какво олицетворяват колекциите на Еlle Sport

Безспорно колекциите представляват демократизирана мода, каквото и да значи това. През 1985 година списанието стартира своето така наречено международно внедряване. Това се случва за пръв път в САЩ.

В редовете, изпъстрящи белите страници, се говори преди всичко за мода. Със страст се разказва и с въодушевление се описват всичките нюанси на модните тенденции, вълнуващи света по онова време.

През 80 – те години на миналия век Elle се превръща в световна марка и тогава на пазара се появява първата колекция на компанията. Това се случва в Япония.

Разбира се, това е само началото на бранда и тепърва предстоят още купища изненадани и незаменими облекла, които грабват не само вниманието на потребителите, но й завладяват техните мисли и сърца.

Днес брандът е разпознаваем по цял свят и почти не съществува себеуважаваща се дама, която да не е чувала за него!