Показани 1 от 24 | 27 (2 Страници)

Компанията Gant поставя началото си през 1949 година. Всичко започва с една съвършена риза, която остава в историята и никога не ще бъде забравена. Брандът е сред най-добрите и той винаги ще си пази мястото на върха. Ценителите на модното изкуство признават и уважават марката и тя винаги ще бъде сред предпочитаните за тях.

История на компанията Gant

Основателят н модната къща е Бернард Гантмахер. Той смята, че в епицентъра на добрата работа винаги трябва да стои богато въображение, което да ражда произведения на изкуството, запечатани за цял живот. Неслучайно ризите, дело на могъщата марка, са сред най-добрите, произвеждани някога.

За седалище на чудовищно проспериращата в последствие компания е избран град Ню Хейвън, Кънектикът. Компанията е движена от простата идея, която гласи: „Никога не преставайте да се учите на нещо ново и различно”.

Основателят на марката е получил кураж от своите синове и едва след това той започва да създава ризи под собствения си етикет. За направата им бил използвани най-висок клас платове и кройки, които няма как да бъдат сравнявани с нищо друго. Качеството на продуктите било толкова високо, че не съществувал клиент, който да подаде каквито и да било оплаквания за своята покупка.

През 50-те години на миналия век основно са се произвеждали ризи, предимно в бяло. Това е било обща практика и значителен процент от производителите се стремели да спазват именно тази тенденция. Всичко това продължило до момента, в който Gant решава да разчупи тази марка и да се заеме с производството на далеч по-свежи и разнообразни облекла, пасващи на вкусовете на всеки един от представителите на мъжкия пол.

Какво предлага марката в съвременния свят

Първото нещо, което можете да получите от този бранд, решавайки  да му се доверите, безспорно е качеството. Както споменахме и по-горе, за създателя на компанията това е било изключително важно и той не преставал да се придържа към това да създава дрехи, чиито качество е изумително.

За да изпревари всички конкуренти в света на модния бизнес, брандът залага изцяло на иновациите. Именно те са неговото силно оръжие, с което в последствие се научава да борави изключително добре. Другото, на което залага дизайнерът, е неговите модели да запазят своя интелигентен вид, така че да превръщат всяка семпла визия в неподправено стилна и елегантна.

Днес марката притежава десетки магазини, намиращи се по цял свят. Тя е сред най-разпознаваемите в света на модния бизнес и сме абсолютно сигурни, че това ще продължи и в бъдеще.