Показани 1 от 2 | 2 (1 Страници)

Компанията поставя своето начало през 70-те години на миналия век в сърцето на Североизточна Италия. Основателят на Gas е Клаудио Грот. От 1984 г. Grotto Group проектира, произвежда и разпространява колекции мъжки, дамски и детски дрехи, обувки и аксесоари с марката GAS. Всички тези колекции са считани за едни от най-добрите, появявали се до онзи момент. Те са белязани с безспорно качество и съвършен дизайн, който няма как да бъде оспорван.

Какво стои в епицентъра на марката Gas

Всички почитатели на марката знаят, че в основата на този бранд безспорно е денимът. Той е материалът, който най-често бива използван за направата на редицата произведения на изкуството, които подобряват качеството и вида си с всяка изминала колекция. Именно денимът е онова, с което марката се превръща в емблематична и лесно разпознаваема от хората в обществото.

За огромно щастие на клиентите и почитателите на световната компания на пазара са се появили същински бижута, чиято кройка е неразличима от съвършената и те често са се превръщали в любимата дреха от гардероба на гражданите. Моделите са били предназначени както за мъже и жени, така и за деца.

Какво представлява този бранд

Десетилетия наред марката е била сравнявана с всички останали, заемащи най-горните стъпала в света на модата. Тя борави съвършено добре с иновациите и именно това допринася за бързия успех, сполетял нейния създател. Gas се заема с производството на продукти, които отговарят на нуждите на интелигентния, осведомен, международен, космополитен потребител.

Компанията ражда съвременно облекло, което е в готовност да надхвърли дори най-смелите очаквания на потребителите и да го накарат да се чувства поласкан, заради това, че върху себе си носи част от колекциите, дело именно на тази марка. Чрез дрехите човек успява да изрази своята индивидуалност. Днес марката се е превърнала сред на-авторитетните интерпретатори на денима в световен мащаб.

В днешни дни компанията разполага с около 3000 магазина, намиращи се в различните краища на света. Всички те предлагат най-новите и актуални колекции, които са в готовност да зарадват хората, дръзнали да инвестират парите си в покупката на нещо ново и различно. Поради гъвкавостта и оригиналността си, марката е известна не само в Италия, но и на всяка друга модна сцена. Тя насочва предимно вниманието си върху младежкия сегмент.

Някой от вас може и да не са чували, но една от светските личности Барбара Палвин е участвала в редица реклами, представящи дънките на Gas.

Марката е неповторима и до ден днешен тя се явява като перфектният избор за модерния и съвременен гражданин!