Вашата количка е празна!

През 2008 година на 23 май се ражда проектът Givova. Той е резултат от постоянството и находчивостта на неизчерпаемите идеи на тридесетгодишния опит на Джовани Аканфора. Още от самото начало в епицентъра на политиката на компанията заляга стремежът за подобряване на нейното ниво и тя да бъде изстреляна на върхови позиции сред едни от най-високите нива в този бранш.

История на GIVOVA

Само една година от своето раждане, марката се присъединява към италианското първенство на футболния клуб „Салерно“ от втората лига и клуб "Висша лига" AC Киево Верона. Днес Givova разполага с интегрирана логистична платформа от около 30 000 m2, която е перфектно организирана за разпространение на продуктите си в целия свят.

Марката не си позволява да прави компромиси с качеството и визията на предлаганите от нея артикули. Тя предлага стоки, които не само отговарят на вкусовете и предпочитанията на най-изтънчените и претенциозни клиенти, но също така следват тенденциите в спортната мода.

През 2010 г., само две години след основаването си, Givova става технически спонсор и официален доставчик на Олимпийския комитет на Сърбия, който взе участие през 2012 г. на Олимпийските игри в Лондон - най-важния спортен конкурс в света.

Въз основа на постигнатите резултати търговската политика на Givova се основава на някои ключови моменти. Ето какви са те:

- Постоянна видимост на пазара благодарение на технически спонсорства в рамките на най-добрите национални и международни спортни клубове.

- Интегрирана логистика, която позволява на бизнес партньорите на Givova да елиминират разходите, свързани с материалните запаси.

-Постоянни инвестиции в научноизследователска и развойна дейност, които да подобрят производителността на продуктите и да ги направят по-подходящи за нуждите на спортистите.

Квалифициран, бърз и професионален персонал е на разположение 24 часа в денонощието, за да предостави обслужване на клиентите преди и след продажбата, за да намали времето за изчакване и да отговори на нуждите на клиента.

През 2012 г. Givova решава да се включи в благотворителността си чрез сътрудничеството си с националния отбор на италианските певци, като предостави облекла на всички отбори, участващи в т.нар. "Match of the Heart" - благотворителен футболен мач, изигран от известни италиански певци и актьори. През 2015 г. марките спонсорират и националния отбор на италианските пилоти.

Това, на кратко, е историята на тази млада, но бързо просперираща марка, която не престава да жъне успехи и до днес. Артикулите с този бранд се продават в редица държави по целия свят, като потребителите имат възможността да си ги закупят както от специализиран търговски обект, така и онлайн.