Вашата количка е празна!

Креативни, цветни и с изключителен дизайн - по мнението на Роберто Кавали, има три фактора, които държат модната индустрия. Само успешната комбинация от тези основни елементи води до успех.

В Cavalli всичко се комбинира перфектно. Марката е сред най-известните на пазара и в това няма грам съмнение. Едва ли съществува човек, който да не е чувал за бранда, добил слава и популярност, благодарение на неуморния труд и безграничното въображение на своя създател.

История на марката

Създадена през 2000 г., Just Cavalli успява да допринесе за развитието на световната мода. Още от самото начало брандът е със специален фокус върху използването на иновативни материали и експериментални графики.

Линията винаги е изпъквала с изключителния си стил и съвършен дизайн. През годините тя се превръща в световна марка, подсилена чрез създаването на редица продукти Just Cavalli, отговарящи на нуждите на младите и модерни хора по цял свят.

Присъединяването на Пол Съридж през май 2017 г. бележи мощна еволюция във всички линии на Роберто Кавали. Той преоткрива стила на марката Just Cavalli.

Моделите придобиват нов вид, по-дефинирани и чисти. Днес вдъхновението на дизайнера се изразява в това, че той се стреми да предложи колекции, които изцяло да задоволят търсенето на съвременния потребител.

Очилата Just Cavalli, разработени за първи път в сътрудничество с Marcolin от 2004 г. насам, се характеризират с примамливи форми, емблематични детайли, анимални и модерни цветове, създаващи неподражаем ефект. Те са същинско произведение на изкуството, което успява да впечатли дори най-големите естети и хората с неподражаем вкус.

През какви етапи преминава развитието на Just Cavalli

През юли 2001 г. Cavalli House подписва споразумение със секторната група за производство на часовници.

Не оставя настрана и парфюмния пазар. През 2002 г. женският аромат Roberto Cavalli се появява с пълна сила, въплътил в своя състав чувствената, противоречива и неукротима природа на героинята от колекциите на Cavalli.

Година по-късно се появява мъжкият парфюм Cavalli Man. Сигурно ви е правило впечатление самата бутилка на ароматите – змията. Според дизайнера влечугото винаги му е носило късмет и затова то присъства в изработването на визията на бутилките.

От самото начало Кавали е изпитвал голям интерес към влечугите, като от време на време, имитира текстурата и цвета на змийската кожа в колекциите си.

Дизайнерът започва да експериментира с платове, когато е бил студент. Кавали закупува обикновени тениски и ги рисува ръчно. Ранните колекции на бранда напълно са съответствали на свободния стил от 60-те години. А от този период идва и любимата му кожена.

Днес брандът е сред най-значимите и могъщи на пазара. За него се говори с уважение и почит. Марката представя колекции, които оставят без дъх любителите на модата и това я превръща в една от най-луксозните и любими за всички времена.