Показани 1 от 24 | 48 (2 Страници)

Мотото на световноизвестната спортна италианска марка Kappa е: „Спортът и стилът са неразделни“. Точно този израз заляга в епицентъра на производство на всяка една линия дрехи, обувки и аксесоари, които биват пуснати на пазара.

Появила се през далечната 1967 година, Капа се превръща във водеща марка за спортно облекло. Тя е била предпочитана и носена от най-ярките спортни звезди и отбори за целия свят. Нейната родина безспорно е Италия. Мястото, мястото, където биват създадени най-висококачествените, стилни и дизайнерски произведения на изкуството за всички времена.

Капа произвежда отлично тънко облекло за футбол, баскетбол, волейбол, ски, ветроходство, голф, фехтовка, бойни изкуства и много други. Нейните „streetwear“ колекции са отражение на северните й италиански корени.

Логото „Omini“ се превежда точно, кратко и ясно. Неговото значение е качество, автентичност и хуманност. Това са трите думи, описващи най-добре производствения процес и крайният резултат, който италианската фирма сътворява.

Kappa е част от групата BasicNet, която включва и марките Robe di Kappa®, K-Way®, Superga®, Lanzera® и Jesus Jeans®.

Какво не знаем за логото на Омини?

Самото лого е ясно изображение на два силуета, единият от които е мъжки, а другият женски. Те са облегнати един на друг. С това лого марката се опитва да демонстрира и ясно да покаже равенството между мъжкия и женския пол, както и взаимната подкрепа, която са склонни да си окажат един на друг.

Съвсем случайно се ражда идеята за самото лого. То не е било планирано дълго време преди това. Появява се на една от фотосесиите на бански костюми за Беатрикс, през далечната 1969 година. Днес това лого е символ на качество и на стил и то не може да бъде забравено от нито един от нас. То е онова, чрез което Капа се превръща в една от най-разпознаваемите спортни марки, създавани някога.

История на марката Kappa

Капа е родена от фирма за чорапи и бельо, на име Маглифио Калиевиерио Торинезе (MCT), през 1916 г. в италианския град Торино. Капа е създадена като подмарка на марката Aquila в резултат на производствен проблем, който е причинил загуба на продажби.

Производственият проблем е бил фиксиран и всички нови продукти са били подпечатани с K, заемащ немската дума за контрол, Kontrollen. Продажбите рязко са нарастнали, а през 1967 г. К официално се нарича Капа, гръцката буква за К.

MCT и марката Kappa се фокусират върху небрежното облекло, докато бившият служител Марко Больониа се завръща в компанията с визия за нова категория облекло - "спортно облекло".