Вашата количка е празна!

Модната къща Kenzo е основана от известния японски дизайнер Кензо Такада през 1970 година. Тогава Kenzo отвори първия си Jungle Jap магазин. В неговите колекции той предлага нов стил - модерен и романтичен, чист, колоритен и светъл.

Тъй като не е в състояние да купува тъкани, един изобретателен дизайнер използва различни остатъци, за да създаде своите модели. Така е роден подписът, разпознаваем стил на модната къща. Колекциите на Kenzo винаги ви карат да се радвате на живота, независимо дали става въпрос за дрехи или аксесоари, аромати или бижута.

Kenzo унищожава всички стандартни изгледи - използва памук за зимни колекции и реже трикотаж, за да шие пуловери от него. Модата му е грациозна, безтегловна, просторна. Комбинацията от западни модни традиции с ориенталски идеи за красотата и уникалността на природата правят колекциите на Kenzo многостранни и дълбоки.

История на компанията Kenzo

През 1972 г. Kenzo получава наградата Fashion Club Editor. В неговите колекции той обича да шокира и изненада. През 1978 и 1979 г. дефилето предизвика по-смесени емоции сред публиката – една от колекциите е представена в арената на цирка, заобиколена от конници в прозрачна униформа. Самият дизайнер се появява „на носа“, карайки слон.

През 1988 г. Kenzo издава първия си парфюм, а след това и серия от козметика Kenzoki. Когато през 1991 г. дизайнерът помисля за създаването на домашни стоки, той става първият в света на декорирането.

За да реализира идеите си, Kenzo се обединява с Yves Delorme през 1991 г., за да създаде линия за спално бельо и кърпи, през 1996 г. с Lelievre, за да създаде линия от тъкани и елементи от интериора, а през 2005 г. с Arc International, за да създаде посуда. Във всички тези линии се проследяват разпознаваеми цветове, форми и стил на модната къща.

През 1993 г. японската марка Kenzo е купена от групата на LVMH, а през 1999 г., след 30-годишно управление на модната къща Takada Kenzo, тя напуска компанията.

През 2001 г. е представена колекция от сребърни бижута Kenzo, вдъхновени от цветя и растения. На гребена на успеха на колекцията са създадени и редица часовници, изпълнени с графични и флорални мотиви.

Между другото, първата колекция от часовници, предназначена изключително за японската публика, е издадена през 90-те години. Това е единствената серия от часовници, чийто дизайн е разработен от самия японски дизайнер Такада Кензо. Компанията стартира масовото производство на ръчни часовници от LVMH през 2001 година.

През 2003 г. Антонио Марас, италиански авангарден дизайнер, който между другото развива дизайна на съвременните часовници Kenzo, е назначен за нов арт директор. Любител на изкуството, пътуването, смесването на култури, той, като всеки друг, е близо до духа на компанията.

През юли 2011 г. американските дизайнери Умберто Леон и Карол Лим бяха поканени на поста креативен директор на Kenzo House.

Ако говорим за часовниците на Kenzo, тогава можем да кажем с увереност, че това са оптимистични часовници, елегантни и остроумни на френски и сбит на японски. И, разбира се, те са верни на духа на Kenzo, и почти всички от тях имат японски имена, а цветната тема звучи в почти всички колекции от часовници.