Вашата количка е празна!

Levis е сред най-значимите и бележити компании в света на модата. Брандът успява да накара милиони хора по цял свят да се влюбят в него за нула време. Всеки един привърженик на красивите облекла познава отлично колекциите на Levis. Всяка от тях има индивидуален почерк, който няма как да бъде сбъркан.

Развитието на бранда преминава през не малко трудности, коствайки усилия, труд, въображение и страст на своя създател. В редовете по-долу ще се сблъскате лице в лице с историята на един от най-известните и могъщи брандове по целия свят.

Как започва всичко за Levis

В края на 40-те години на 19 век, 18-годишният Льоб Щраус решава да емигрира от Германия в САЩ, където са били неговите братя. По онова време те са отворили бизнес на едро и са доставяли дрехи и обувки за малки магазини на Западния бряг.

Пристигайки в Америка, един млад човек решава да скрие националността си, като първото, което прави, е да промени името си на Леви Щраус. Веднага  след това се присъединява към братята си, за да разбере основите на търговията. По-късно той открива свой собствен бизнес, наричайки компанията Levi Strauss & Co.

През 1872 година един шивач на имен Джейкъб Дейвис си купува панталони, проектирани и ушити от Щраус и му предлага да направи промени в дизайна, като добави копчета. Самият той смятал тази идея за изключителна, но не е разполагал с достатъчно средства, чрез които да я патентова.

Така през 1873 година, двамата находчиви личности патентоват своята идея и именно тогава се счита за официалната дата на раждането на дънките в историята на модата. Само за една година са били продадени близо 21 хиляди чифта дънки.

Независимо от факта, че облеклото се появява толкова рано и името му е било известно по цял свят, върху самата опаковка е било изписано много след това, около 1960 година.

Най-популярното мъжко облекло до края на 19 век безспорно са били гащеризоните. Освен, че са създавали предпоставка за безспорен комфорт на своите притежатели, те също така са ги дарявали с издръжливост, оправдаваща изцяло направените от тях инвестиции.

Какво се случва след смъртта на известния дизайнер

Левис Щраус умира  в началото на 20-ти век. След неговата смърт компанията попада изцяло в ръцете на племенниците му, тъй като самият дизайнер е нямал свое потомство.

Това, разбира се, както повечето любители на марката знаят, по никакъв начин не рефлектира негативно върху модната къща. Управляващите я младежи притежават същия нюх, какъвто и техният чичо. Именно това им позволява да задържат компанията на върха, там, където всъщност е било нейното място.

През 1918 година на пазара се появява и първият модел женски дънки, които успяват да предизвикат истински фурор сред представителките на нежния пол. Дизайнът им, в съчетание с качеството и неустоимите материи, превръщат това облекло в едно от най-желаните за онова време.

Levis винаги ще бъде една от най-известните модни къщи, поставили началото на обичания от всички деним. Този бранд е емблематичен и неговото име се изговаря с уважение и респект!