Показани 1 от 2 | 2 (1 Страници)

MCM е една от най-известните немски марки, успели да се наложат не само в Германия, но и по цял свят. Едва ли съществува човек, който да не е чувал за този световен бранд, чието име неслучайно се произнася с респект и уважение.

Продължителната история на бранда разказва за това през колко трудности и перипетии е преминал той и колко уроци е получил неговият създател, така че като резултат на това да успее да предложи на потребителя същински произведения на изкуството, заслужаващи вниманието ви.

Какво не знаете за немската марка MCM

Компанията поставя своето начало през 1976 година от световноизвестния дизайнер Майкъл Кромер. Името на марката означава „Майкъл Кромер Мюнхен”.

Продуктите, които брандът предлага на пазара, са основно чанти, куфари, портфейли и раници. Всяка една колекция е изпипана до най-малкия детайл, така че да смая за броени секунди всички почитатели на марката и онези, които до този момент са я отричали.

MCM насочва вниманието си първоначално към аристократите и знаменитостите, тъй като от тях струи класа, стил и те винаги са били в търсене на качеството и добрия занаят. Както всяка една марка, така и тази преминава през не малко трудности и скоро след бляскавия й период, тя започва постепенно да се сбогува със славата си. Нейните конкуренти я елиминират и успяват да заемат мястото й на върха.

През 2005 г. MCM е купена от корейската компания SungJoo Group, която променя декодирането на съкращението MCM на „Modern Creation Munich“. Основната цел на новия собственик е да върне предишната репутация на модната къща и да я изстреля обратно към върха.

Преминаването от Мюнхен към Сеул, където е новият собственик на марката, води до смесването на азиатската култура и немското наследство. Колкото и да не ви се вярва, резултатът е смайващ за всеки един. В следствие на това брандът се превръща в олицетворение на качество, практичност, изтънченост и лукс.

С какво темпо се развива компанията

Това безспорно е една от най-бързо развиващите се компании в света на модата. Човекът, който успява да вдъхне нов живот на марката, е бившият директор на Adidas – Майкъл Михалски. С всеки изминал ден емблемата на марката се превръща в още по-разпознаваема и почти не съществува човек, който поне веднъж да не е инвестирал парите си в продукт, проектиран и създаден от МСМ.

Така, в последствие компанията успява да пусне на пазара множество колекции, представящи обувки, облекла, кожени портфейли, чанти, раници, аксесоари и други. Най-разпознаваемият продукт обаче си остава раницата.

Днес компанията разполага с около близо 300 бутика в които се предлагат красиви, елегантни и луксозни колекции, впечатляващи най-изявените привърженици на модата. Продуктите могат да се видят и на червения килим, тъй като не малка част от звездните личности залагали именно на тях.

MCM е световен бранд, който с годините успява да се пребори с всяка една конкуренция и да запази своето място на върха!