Вашата количка е празна!

Ако изберете Moschino, това означава, че избирате нещата толкова свободно, колкото онова, което смятате да вечеряте със семейството си.

Ако брандът беше ресторант, то безспорно щеше да приготвя най-вкусната и апетитна храна някога. Модната къща е сред най-значимите и това си проличава още от първата колекция, която е била пусната на пазара.

История на бранда

Франко Москино е италиански дизайнер с неутолимо чувство за хумор и оптимизъм. Неговият провокативен, ироничен стил се превръща в символ на непокорство в света на диктата на класическата мода. Москино е роден през 1950 г. близо до Милано.

В края на 60-те той е студент в Академията за изящни изкуства, а по образование и призвание Москино е художник. Вече ставайки моден дизайнер, той изрича думите: "Разликата между моите дрехи и картини е само, че платното е опънато върху рамката, а тъканта върху тялото."

Като талантлив илюстратор, Москино започва да си сътрудничи с много модни публикации и италиански модни къщи. В края на 70-те той е поканен да създаде колекция от кожени облекла за модната къща Cadette.

През 1983 г. италианският дизайнер регистрира своя собствена търговска марка. През 1984 г. стартира колекцията Moschino, която се превръща в значимо събитие. През 1988 г. дизайнерът предлага да погледне модата от различен ъгъл, произвеждайки колекция от дамско облекло.

Какво е развитието на Moschino днес

Днес, два пъти годишно, се произвежда колекция от дамско облекло “Cheap & Chic”, както и оригинални аксесоари и обувки. Франко Москино става известен в света на модата като стилист и дизайнер с оригинални, бунтовнически погледи.

Той винаги е бил верен на класическите форми на облеклото, но допълва моделите с неочаквани и изумителни детайли и аксесоари: сюрреалистични копчета, игриви надписи, сърца, помпони и лъкове, шапки и портмонета от плюшени играчки. Сърцето, усмивката, фигурата на крава и веселата гъска са символични символи на колекциите и рекламата на марката Moschino.

През 1980-те Москино се среща с Росела Джардини. Тя се превръща в творчески директор на модната къща Moschino след ранната смърт на дизайнера през 1994 година.

Днес модната къща е една от водещите дизайнерски компании на световната мода. Компанията създава, произвежда и продава „продукти”, пасващи идеално на модерния начин на живот.

Колекциите са представени в международната мрежа за търговия на дребно, която включва около 80 магазина и 3,500 отдела в магазини с множество марки по целия свят.

Днес марката е сред най-значимите в историята на модата и си е завоювала заслужено място на върха. Милиони хора по цял свят са нейни почитатели и нямат ни най-малко намерение да се откажат да я следват!