Показани 1 от 24 | 27 (2 Страници)

Целта на една от най-влиятелните компании, създадени някога, NEW BALANCE е да помогне на обществото да постигне своите цели. Качество, ненадминат дизайн и безупречна изработка заляга в епицентъра на създаването на моделите обувки, които произвежда компанията.

Основната задача на компанията е свързана с това да подпомага професионалните спортисти да подобряват своите резултати и да печелят повече медали. А всички останали, които не се занимават професионално със спорт, а водят по-активен начин на живот, който ще допринесе за това да имат по-голямо самочувствие и да се чувстват удовлетворени във всеки един момент от живота си.

Продуктите са точно онова съотношение между професионалното и мода, от които клиентът се нуждае. Сътрудниците на компанията, които се намират по целия свят, съжителстват тези цели с техните умения и креативност на високо ниво. Независимо, че марката предлага най-доброят продукт на пазара, тя чувства ангажираност а се връща отново и отново, опитвайки се да изненадва публиката с далеч по-внушаващи модели.

История за компанията NEW BALANCE

Още през далечната 1906 година Уилям Райли, който е британски емигрант, решава да основе „Нова балансираща арка“, като целта му е да бъде подобрено производството на обувки в района на Бостън. Първата негова арка има за цел да осигури много по-голямо равновесия и комфорт в обувката.

През 1927 г. Райли наема Артър Хол, за да бъде продавач. През 1934 г. Хол става бизнес партньор. През 1956 г. Хол продава бизнеса на дъщеря си Елинор и съпруга й Пол Кид.

Елинор и Пол Кид продължават да продават предимно аркетни опори до 1960 г., когато проектират и произвеждат "Trackster", първата в света обувка, изработена с подметка. Обувката успява да добие огромна популярност, благодарение на програмите YMCA. Някой от колежаните от Massachusetts Institute of Technology, университета "Тъфтс" и Бостънския университет са приели модела за своя отбор. По-късно много други университети взимат пример и тази обувка добива все по-голяма популярност сред младите хора. Това, разбира се, е резултат от комфорта и удобството, които тя доставя на своя притежател.

В деня на Бостънския маратон компанията е била продадена на Джейм Дейвис. Това се случва през 1972 година. От него момент нататък, продажбите драстично са намалели.

През февруари, 2015 година компанията обявява влизането си в световния футболен пазар.

Днес марката NEW BALANCE продължава да бъде все толкова популярна и да предизвиква интереса на млади и стари. Тя се предлага в редици страни по цял свят. Можете да закупите обувки от специализиран магазин или да пазарувате онлайн.